петак, 25. децембар 2015.

Proslava praznika u Rijadu

Lepo je kada vam sve kolege čestitaju Božić ali nažalost pojma nemaju da ja ne pratim tu vrstu kalendara. Onda budu u šoku kada im kažem hvala ali poranili ste. Em je čudno što sam hrišanka a tek što im je čudno kada počenem da im objašnjavam da nemam veze za katolicima, jojjjj muke moje. Postoje ljudi koji su se školovali u Jugoslaviji pa pamte neke razlike (najčešće mi govore da mi je predsednik Maršal Tito hahahahahahah), ali nažalost većina nema pojma ni šta je Srbija ni gde je. Ono što me je jako obradovalo i na šta sam naročito bila ponosna do suza je primedba koleginice iz bloka koja je to rekla našoj glavnoj sestri;"Da li možemo da zaposlimo još 2 ovakve kao što je Ivana i da završimo posao sa osobljem?" Mislim da to govori sve .....

Нема коментара: