среда, 18. јануар 2017.

Izvinjavam se svima kojima nisam odgovorila

Nećete verovati ali ja imam utisak da malo ko čita ove redove i tek sad shvatam da mi ljudi pišu a ja se pravim mutava. Znači jedno veliko IZVINI TE MOLIM VAS. Nisam uobražena niti letim u oblacima, ali verujte mi da se i rođenom mužu javljam na svakih 9 sati i uglavnom mu pišem da idem da spavam.....čovek je već van sebe. 
Što se tiče rada ovde i života, ja sam se odlično snašla i većina ljudi koji produžavaju ugovore. Jednostavno smo shvatili da možemo da funkcionišemo na razdaljini sa svojim najbližima, ovde radite tamo idete na odmor ili bilo gde drugde. To što je meni ok, ne mora da znači da je i drugima. Od mene ne očekujte da vas ubeđujem da dođete, a ako dođete većinu posla ćete morati sami da izgurate. Prema tome nemojte da mislite da bilo gde cvetaju ruže i teče med i mleko, bitno je da ste prilagodljivi. 
Šta bih samo htela da vam objasnim: ovde je način života potpuno drugačiji, nema vike, galame, čak i ono normalno zezanje koje mi imamo kod kuće oni ovde ne razumeju, sredina je totalno konzervativna, morate da poštujete njihova pravila ponašanja, oblačenja, hodanja, ishrane.....sve je totalno drugačije nego kod kuće. Muškarcima može da bude za nijansu lakše, ali generalno kada sletite shvatate da niste u drugoj državi ili kontinentu već na drugoj planeti. Imam poznanike koji misle da je ova zemlja Dubaji........ni nalik. Ako mislite na neko ludilo od provoda ....zaboravite. 
Pokušaću da odgovorim na pristigle komentare i pokušaću da budem brža u pisanju....ali je to ponekad ne moguće. Veliki pozdrav za sve

Нема коментара: